ו, כו הוּא אַהֲרֹן וּמֹשֶׁה אֲשֶׁר אָמַר ה' לָהֶם הוֹצִיאוּ אֶת…
רש"י כותב, שיש מקומות שבהם הוקדם שמו של אהרן לשמו של משה ויש מקומות שהוקדם משה לאהרן, ללמדנו שמשה ואהרן היו שקולים כאחד.
וכי הם היו שקולים באותה דרגה, והרי משה היה גדול מאהרן, ועליו כתוב (דברים לד, י) "ולא קם נביא עוד בישראל כמשה"?
רבי משה פיינשטיין מתרץ שלכל אחד יש תפקיד בעולם הזה וצריך לנצל את הכוחות שמקבל. משה ניצל את כוחותיו במקסימום האפשרי וכך גם אהרן, ניצל את מלוא כוחותיו. למשה רבינו היו כוחות להיות נביא בדרגתו וניצל זאת במלוא מאמציו. אהרן הכהן לא קיבל את הכח להיות נביא כמשה, אולם את הכוחות שקיבל, הוא ניצל במלואם.
למעלה, בשמים, מסתכלים על ניצול הכוחות, ועל פי זה נמדדת הדרגה, עד כמה ניצל את הכוחות. כלפי שמים, שניהם (משה ואהרן) באותה מדרגה.
זה מחייב כל אחד ואחד לנצל את כל הכוחות והכשרונות שמקבל,
לצורך עבודת הקב"ה, כמו גם יחס שבין אדם לחברו.