ה' אלול תשפ"ב – הלכות קריאת שמע וברכותיה (מ)

עט. הקורא קריאת שמע, לא ירמוז בעיניו, ולא יקרוץ בשפתיו, ולא יראה באצבעותיו, בפרשה ראשונה, שהיא עיקר קבלת עול מלכות שמים, מפני שאם עושה כן – נראה כקורא דרך עראי. יש מחמירים גם בפרשת שניה שלא לרמוז וכדומה, אבל לדבר מצוה לדברי הכל מותר לרמוז בפרשה שניה.

פ. אדם שהסתפק אם קרא קריאת שמע חוזר וקורא, משום שחיוב קריאת שמע הוא מהתורה, ואנו פוסקים 'ספק דאורייתא לחומרא'.

עגלת קניות

רוצים לקבל מסרון יומי לנייד במגוון נושאים?

טעימה מהפרשה

רעיונות ערבים על פרשיות השבוע

שפע רעיונות וחומרים
על פרשיות השבוע ומועדים מחכים לכם

לאן לשלוח?

מלאו את הטופס וקבלו
קבצי הלכה מתומצתים , ברורים ומותאמים.

דילוג לתוכן