ז' תמוז תשפ"ב – הלכות פסוקי דזמרא (יג)

כה. נהגו לעמוד בשעת אמירת 'ברוך שאמר' ובשעת אמירת 'ויברך דוד', האשכנזים נוהגים לעמוד גם ב'ישתבח'.

כו. העומד בפסוקי דזמרה ושומע קדיש באמצע פסוקי דזמרה עונה "אמן יהא שמיה רבא מברך וכו'", עד "דאמירן בעלמא", שכיון שפסוקי דזמרה כולם שבח וזמרה להקב"ה נחשב הדבר מאותו הענין, ואינו נקרא הפסק. וכן מותר לענות אמנים גם באמצע פסוקי דזמרה על קדיש "תתקבל" או קדיש "על ישראל", או "יהא שלמא רבא".

עגלת קניות

רוצים לקבל מסרון יומי לנייד במגוון נושאים?

טעימה מהפרשה

רעיונות ערבים על פרשיות השבוע

שפע רעיונות וחומרים
על פרשיות השבוע ומועדים מחכים לכם

לאן לשלוח?

מלאו את הטופס וקבלו
קבצי הלכה מתומצתים , ברורים ומותאמים.

דילוג לתוכן